• به وبسایت اختصاصی مهندس حمید رضا نصیحت کن خوش آمدید
  • خانه
  • مقالات
    • مقالات
    • منابع درسی دانشگاه علمی کاربردی
      • مهارت هاوقوانین کسب وکار سید سعید میرواحدی
      • منابع آزمون هماهنگ دانشگاه علمی کاربردی
    • اخبار
  • لیست کسب وکارهای شیراز
    • رستوران و مواد غذایی
      • رستوران
      • فست فود
      • بیرون بر
      • کافی شاپ
      • سفره خانه
      • قنادی
      • هایپرمارکت
      • آبمیوه و بستنی
      • آجیل و خشکبار
    • آرایش و زیبایی
      • سالن های آرایشی و زیبایی
      • میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ
      • کاشت ناخن
      • اپیلاسیون
      • ماساژ
      • آرایشگاه مردانه
      • آرایشگاه کودک
      • آرایشی و بهداشتی
      • عطر و ادکلن
      • پوست و مو
    • مدارس ، دانشگاه ها ،آموزشگاه ها
      • دانشگاه های علمی کاربردی شیراز
    • بیمارستان های استان فارس
  • گالری رویداد های آموزشی
  • فروشگاه
  • خانه
  • مقالات
    • مقالات
    • منابع درسی دانشگاه علمی کاربردی
      • مهارت هاوقوانین کسب وکار سید سعید میرواحدی
      • منابع آزمون هماهنگ دانشگاه علمی کاربردی
    • اخبار
  • لیست کسب وکارهای شیراز
    • رستوران و مواد غذایی
      • رستوران
      • فست فود
      • بیرون بر
      • کافی شاپ
      • سفره خانه
      • قنادی
      • هایپرمارکت
      • آبمیوه و بستنی
      • آجیل و خشکبار
    • آرایش و زیبایی
      • سالن های آرایشی و زیبایی
      • میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ
      • کاشت ناخن
      • اپیلاسیون
      • ماساژ
      • آرایشگاه مردانه
      • آرایشگاه کودک
      • آرایشی و بهداشتی
      • عطر و ادکلن
      • پوست و مو
    • مدارس ، دانشگاه ها ،آموزشگاه ها
      • دانشگاه های علمی کاربردی شیراز
    • بیمارستان های استان فارس
  • گالری رویداد های آموزشی
  • فروشگاه
وردپرس

نمونه سوالات درس بازاریابی ویژه دانشجو

  • چهارشنبه، تیر 1399
  • دیدگاه‌ها برای نمونه سوالات درس بازاریابی ویژه دانشجو بسته هستند
نمونه سوالات درس بازاریابی

….

۱- آمیخته ها ی بازارشناسی را نام برده و هرکدام را مختصر توضیخ دهید ؟ (سوالات جزوه شماره۱ )

۲- آمیخته های بازار یابی را نام برده و هر کدام را مختصر توضیح دهید ؟ (سوالات جزوه شماره۱ )

۳- اصل هارمونی در فروش را با ذکر مثال به شکل کامل توضیح دهید  ؟ (سوالات جزوه شماره۱ )

۴- تفاوت بین ویژگی و فایده محصول  برای مشتری و اثر آن در فروش را توضیح دهید ؟  (سوالات جزوه شماره۱ )

۵- تکنیک پا لای در در فروش را با ذکرمثال توضیح دهید ؟ (سوالات جزوه شماره۱ )

۶- بنچ مارکتینگ چیست در مورد شیوه صحیح آن توضیح دهید ؟ (سوالات جزوه شماره۱ )

 دانلود جزوه شماره ۱ (امیخته و فروش) دانلود 

……….

۷- برنامه بازاریابی شامل چه بخشهایی است در مورد هر بخش توضیح دهید ؟ ( آموزش شماره یک شامل  کلیپهای ویدیویی آموزشی  ۱ تا ۵ در سامانه  سمالایو )

……….

۸- بازاریابی و مدیریت بازار یابی را تعریف کنید ؟ ( جزوه شماره ۲ )

۹- چرخه عمر محصول را نام برده ویژگی های  هر مرحله را توضیح دهید ؟ (اسلاید ۲۹۱ تا ۲۹۷ جزوه شماره ۲ )

دانلود جزوه شماره۲— ۲۹-bazaryabi va modiriate bazar دانلود 

……..

۱۰ – بازاریابی دهان به دهان و بازاریابی ویروسی را توضیح دهید ؟

۱۱- منظور از بازاریابی  B2B و  c2B  را توضیح دهید ؟

……..

پاسخ خلاصه سوالات شماره ۱۱و ۱۰

بازاریابی دهان به دهان

مردم تجربیات خود از خرید محصولات را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این روش از موثرترین روش‌ های بازاریابی است زیرا دیگران به آنچه توسط اطرافیانشان گفته می‌شود بیشتر از تبلیغات اطمینان دارند.

یک کسب و کار می‌تواند با ارائه تجربه خوب، مشتری را داوطلبانه به یک تبلیغ کننده محصول و خدمات خود تبدیل کند. کیفیت در این مدل ملاک است تا محصول خود، تبلیغ کننده خود باشد.

تبلیغات دهان به دهان بیش از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است زیرا دیگر به افرادی که با یکدیگر گفتگوی رو در رو داشته باشند نیازی نیست. پیشنهاد محصولات و خدمات موردعلاقه در شبکه های اجتماعی یا در یک پست وبلاگ نوعی تبلیغات دهان به دهان به حساب می‌آیند.

بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی به معنای گسترش پیامی مشخص تا بالاترین حد ممکن است. برای موفقیت این روش باید دلیل خوبی به افراد داد تا تشویق شوند تبلیغ یا محتوای مورد نظر را به دیگران ارسال کنند.

بازاریابی ویروسی قطعا یک مزیت در عصر بازاریابی اینترنتی است. ابزارهای بازاریابی ویروسی مانند شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، ایمیل، خبرنامه و کتاب‌های الکترونیکی بسیار وسیع هستند.

بازاریابی ویروسی می‌تواند هزینه‌های تبلیغات را تا چندین برابر کاهش دهد. ارائه هدیه یا محصولی رایگان و ارزشمند همان چیزی است که موفقیت بازاریابی ویروسی را تضمین می‌کند و بعد از آن می‌توانید کار را به مشتریان خود بسپارید.

 بازاریابی B2C

بازاریابی B2C به استراتژی بازاریابی اشاره دارد که برای کسب و کاری طراحی شده است که محصولات یا خدمات خود را به طور مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می‌کند. این مدل بازاریابی می‌تواند به صورت آنلاین یا در فروشگاه‌های فیزیکی و یا هر دو کار کند.

نوع مشتریان باید شناخته شود، در کجا زندگی می‌کنند، چقدر درآمد دارند، ترجیح به خرید از شبکه‌های اجتماعی دارند یا بازایابی ایمیلی. امروزه خرده فروشی‌های آنلاین مانند آمازون و دیجی‌کالا بخش مهمی از بازار مصرف‌کننده را در اختیار دارند.

بازاریابی B2B (صنعتی)

برخلاف بازاریابی B2C، بازاریابی B2B زمانی اتفاق می‌افتد که یک سازمان محصولات یا خدمات خود را به یک کسب و کار یا سازمان دیگری ارائه می‌کند. بازاریابی B2B نیازمند یک رویکرد متفاوت است زیرا تعداد و نوع مشتریان و میزان خرید کاملا متفاوت است.

در عین حال به دلیل اینکه محصولات در نهایت به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد باید نیازهای او نیز درنظر گرفته شود. بازاریابی B2B به دلیل اینکه با گروه یا سازمان تصمیم‌گیرنده در ارتباط است، روند مشکل‌ و طولانی‌تری دارد.

 

…..

بیشتر در مورد  گروه آموزش و خدمات کسب وکار  مهندس حمید رضا نصیحت کن  بدانید nasihatkon .ir

وارد بورس بشویم یا نشویم ؟

 

http://nasihatkon.ir/wp-content/uploads/2020/06/101786697_601732537392042_837917725484677739_n.mp4
برچسب ها :
دسته بندی ها : مقالات

جستجو

آخرین مطالب

image
دفتر مديريت پروژهPMO چیست؟
  • 30 مهر 1399
image
نرم افزار CRM
  • 23 مهر 1399
image
سیستم اطلاعات مدیریت MIS
  • 14 مهر 1399
image
چهره یاب چیست ؟
  • 27 مرداد 1399
image
نمونه سوالات درس بازاریابی ویژه دانشجو
  • 4 تیر 1399
image
جلسه ۱۵ و ۱۶ کلاس مهارت ها و قوانین کسب وکار – ویژه دانشجو
  • 10 خرداد 1399
image
بیمارستان های استان فارس
  • 10 فروردین 1399
image
تکنیک های ایده پردازی
  • 25 بهمن 1398

ماموریت ما :

ما بر آن هستیم تا با بهره مندی از شایسته ترین مدیران ، متخصص ترین کارکنان ، مدیریت دانش و فناوری های نوین طیف جامعی از خدمات مشاوره ای و آموزشی در حوزه کسب وکار را به گروهای مختلف مخاطبان ارائه نماییم

تماس با ما :

آدرس :شیراز – معالی آباد ، بلوار پرستار، کوی وحدت

وب سایت : nasihatkon.ir

تلفن تماس : 09389639938-09173026540

آخرین مطالب

  • دفتر مديريت پروژهPMO چیست؟ تیر 4, 1399
  • نرم افزار CRM تیر 4, 1399
  • سیستم اطلاعات مدیریت MIS تیر 4, 1399
  • چهره یاب چیست ؟ تیر 4, 1399
برای استفاد ه از این سایت لطفا حقوق آن را رعایت فرمایید.--- nasihatkon.ir